zaterdag 16 maart 2013

#Ding 7 Youtube

http://youtu.be/04l_bmp3y4Q

Echt geweldig!! ik was echt ontroerd toen ik het de eerste keer hoorde..

Youtube, altijd leuk, je kunt er filmpjes mee opzoeken, liedjes van vroeger
waar je weer heel sentimenteel van wordt. O ja zo ging dat liedje......
Je kunt ook een afspeellijst maken met je favoriete nummers en dan kun je de lijst aanklikken
en kun je de hele lijst achter elkaar afspelen.
Dit had ik al, alleen nu met al die accounts die je voor je huiswerk moet aanmaken
kan ik niet meer inloggen met m'n oude mailadres, dit moet ik nog even uitzoeken.
Mijn man stuurt zijn broer wel eens een link via de mail door, ken je dit nummer???
altijd leuk!!
Voor de bibliotheek zijn natuurlijk ook mogelijkheden, misschien een virtuele rondleiding?
Op de website kun je een video plaatsen, ik weet niet of dit in een nieuwsbrief kan.
Hieronder nog een video van  de hobby van Ronald onze oudste BREAKDANCE
Hij geeft ook les in diverse sportscholen en wijkcentra en geeft ook workshops.
Met de zwarte muts,als laatste, dat is hem. Geweldig he....kijk even.....
Het filmpje is wel al een paar jaar oud.


5 opmerkingen:

  1. inderdaad erg fraai, nou hopen dat de rest van Europa dit ook vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker Marjo, het is helaas ook een politiek spelletje maar wie weet........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, he Ellen ik heb ook Anouk geplaatst op mijn blog! zie nu pas die van jou. Ik vind Anouk ook te gek, dus ben benieuwd of dit liedje gaat aanslaan.Succes met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Kit,
      Mooi nummer he.
      Jou blog ziet er ook leuk uit, we worden steeds slimmer ha ha

      Verwijderen
  4. dat beweeglijke heeft ie van jou?
    misschien kan jij een hoofdrol spelen in een van onze toekomstige filmpjes! Of met je zoon op de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen