woensdag 5 juni 2013

#Ding 22 Inhoudelijke reflectie op het integreren van sociale media

Wat een mond vol. Ik vond het een leerzame cursus, maar er ging wel heel veel tijd in zitten.
Eigenlijk ben ik blij dat de cursus klaar is voor de zomer.
Mijn schrijf moment, ik moet wel even alle 'Dingen" weer terug lezen.
Ik denk dat het wel belangrijk is om mee te gaan met social media maar ook lastig want je moet het constant bijhouden. Mijn vraag meteen ; wie gaat dit doen. De Socialmediacaster klinkt leuk maar ik zie nog niet snel dat mensen dat echt gaan gebruiken in de bieb.
Kennemerwaard Leestips Theek 5 op Facebook vond ik erg leuk en ook het idee van een vriendenpas
voor 100,= wat inhoud dat je dan een top abonnement hebt, 2 gratis kaartjes voor een activiteit krijgt en verder e.e.a. sponsering doet. Misschien steun aan Ten pages om jonge auteurs een kans te geven hun boek te publiceren.
Twitter en Facebook kunnen niet ontbreken op onze website. Ook het jeugdblog en Pinterest vind ik erg leuk.
Ik denk wel dat ze een jonger team hebben als wij, dit neemt niet weg dat wij deze klus ook aan zouden kunnen. Digi-café vind ik een goed initiatief van ons, ik denk dat er veel vraag is naar nieuwe media. onze klanten willen ook met hun tijd mee.
Ik vond Agnes haar idee ook leuk, bv. elke 2 maanden een nieuw ding, een aanvulling op de cursus, zo blijven we een beetje bij....

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen ,je link werkt niet mop, misschien net iets vergeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet ik Marjo, wel als je op mijn naam klikt

    groetjes blogbuddy!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ellen, wat kan jij toch kort en krachtig je reflectie weergeven (en goed niet te vergeten!)

    BeantwoordenVerwijderen