woensdag 27 februari 2013

Ding #3 en 4

 
  
#3 en 4. Zo ben net begonnen met de startpagina op Symbaloo.
wel grappig hoor al die blokjes schikken herschikken of gewoon
in de prullenbak gooien.
Ben gelijk op de hoogte van mijn horoscoop!! nooit weg.
Ik zie hier wel het gemak en nut van in.
Het was niet moeilijk, er zat een goed filmpje bij dat ik heb bekeken.
Ik denk zelfs dat Tim (mijn man) de rest van de nog lege blokjes wel wil vullen.
Voor vandaag klaar.
Zo vanavond me in de RSS verdiept. Het was makkelijker dan ik dacht.
De RSS abonnementen staan bij mijn Google Reader. Ik heb een RSS van de ANWB, Nu.nl,
en 2 kranten, blogs die ik volg en 23 Bibliotheek Waterland natuurlijk!!
Je kunt heel makkelijk bij het kopje feedinstellingen dit abonnement weer opzeggen.
Ik denk dat ik dit wel ga gebruiken, best handig.

3 opmerkingen:

  1. zeker handig voor Tim om die andere blokjes in te vullen. Als je straks Ding 4 doet moet je ook eens kijken naar google Alert.
    Hier zoek je op bepaalde woorden. Worden deze woorden gebruikt dan wordt dat aan je gemeld.Zo ben ik geabonneerd op het woord: Amsterdam Noord. Via mijn reader komen de links naar de artikelen binnen!
    Mischien iets voor Tim z'n werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he Ellen wat knap dat je de pagina erop hebt afgebeeld. Ik krijg het niet voor elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Makelijk Marjo.
      Foto op google afb. Symbaloo opslaan op je computer en bij je tekst weer uploaden.:)

      Verwijderen