woensdag 13 februari 2013

Ding # 1/2

25 oktober heb ik voor het eerst op de website van 23 dingen gekeken.
Wouw dacht ik dat ziet er lastig uit, en dat was het ook.
Ik heb alles goed gelezen en ben aan de slag gegaan met een gmail account.
Robin m'n jongste zoon heeft nog even geholpen.
Toen een weblog, je moet wel pen en papier bij de hand hebben om alles
op te schrijven, anders raak je de kluts kwijt.
Ik doe nog niet zoveel met social media alleen Facebook en vroeger Hyves.
Facebook is erg handig ook voor de groepsbezoeken hebben we een Facebook groep.

Eerst noemde ik mijn weblog web 2.0 maar dat lag te veel voor de hand.
Vanmorgen heb ik hem dus anders genoemd Waterland 1960.
Dit lijkt me wel wat.
Je merkt wel hoe meer je je er in verdiept, hoe meer je te weten komt.
Inmiddels ook het lettertype aangepast, en een foto geplaatst.
Ik denk dat ik het stiekem gewoon leuk begin te vinden!!

Hieronder nog een leuke link.
http://www.psychologiemagazine.nl/web/Artikelpagina/Over-de-zin-en-onzin-van-sociale-media.htm

2 opmerkingen: