donderdag 11 april 2013

#Ding10 Online kantoortoepassingen



 

Google Drive Zelf begonnen met een document maken en delen met Noor over ons kind Esterlyn van Plan Nederland.
Ik ben de eigenaar van dit document en Noor mag het bewerken.
Dit document hebben we samen gemaakt en gedeeld met alle cursisten, mede bloggers, en bij hun hebben. we ingevoerd dat zij opmerkingen kunnen maken.
Je wordt geattendeerd op wijzigingen via activiteiten via je Drive, dan zie je ook wie het heeft
gewijzigd en hoe laat. Onder het document komen ook de opmerkingen van de collega ;s te staan

Klik hier voor het betreffende document te bekijken. Kijken hoor!!

5 opmerkingen:

  1. Wat een goed document! En wat een goed blogbericht! Zo kort en krachtig!
    (Heb bij de mijne toch nog wat toegevoegd:toepassing voor bieb evt)
    Groet van je "mede-ouder" Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ellen, je bent al verder dan ik. Ik heb een bestaand document proberen te delen, en dat lijkt gelukt, maar ik krijg het nog niet voor elkaar om het dan ook te kunnen bewerken. Daar ga ik nu even mee stoeien. Wel mooi van jullie om samen een kind te adopteren. en slim om er hier aandacht aan te schenken. Brengt mensen op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je kunt gewoon gaan schrijven en hij slaat het automatisch op. Bedoel je dit?
      succes verder..

      Verwijderen
  3. Hé Ellen, ik merkte dat als niet met je g-mail account ingelogd bent en je klikt op "Klik hier" je heel netjes eerst jezelf moet aanmelden met je g-mail-account, en dan zie je of je toegang hebt tot het document(ik mag het dus inderdaad bewerken. Iemand die niet aan die lijst van delers toegevoegd is kan het volgens mij dan dus inderdaad niet inzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames jullie zijn dan geen buddy's maar jullie samenwerking gaat prima.
    Ellen misschien kunnen we de BAH mensen met elkaar gaan delen!

    BeantwoordenVerwijderen