woensdag 17 april 2013

#Ding 11 ontdek wiki's

http://23dingen.pbworks.com/w/page/65459749/edelsmeden

Zo de link doet het.
Helaas krijg ik de grote foto er niet meer af! wie o wie geeft mij de gouden tip.

Bij de MIB module moesten we iets wijzigen op Wikipedia.
Dit is toch weer anders, dit is in een wiki, ik vond dit toch lastig ook omdat het in het Engels is.
Wel vond ik het leuk om bij de wiki van bibliotheek Deventer te kijken erg leuk maar een hoop werk om dit bij te houden.
Ik denk dat dit niet iets voor onze bibliotheek is. Mensen vinden het soms al lastig of te veel werk om op onze website te kijken, laat staan ook nog op onze wiki.
Nog even op Wetpaint gekeken, dat is helemaal niks.
Onzin een een hoop reclame.
Zo dan is dit toch nog een latertje geworden!!










3 opmerkingen:

  1. het mag dan een latertje zijn geworden, ik zag wel een edelsmid aan het werk in de wiki!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ook ik ben het met je eens , wat een gedoe met die wiki's, en het bijhouden zal wel flink tijd kosten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geen aanbeveling zou misschien ook op het ideeënformulier ingevuld moeten worden.
    En dan bedoel ik de Wiki.
    Misschien is de wiki wel iets voor een intern probleem: alle ict meldingen en weetjes.

    BeantwoordenVerwijderen