donderdag 25 april 2013

# Ding 12 Microblogging met Twitter

Twitter.
Ik heb gekeken op TwitterSearch gekeken en kwam toen mn zoon tegen. 3x.
Ik begrijp waarom hij Twittert. Hij zit op de school voor de journalistiek en wil geen nieuws
missen.

Robin van der Velderobin van der veldeRobin van der Velde
Waarom 3x dat moet ik nog even uitzoeken.(ik heb het gevonden, blijken 3 Robin van der
Veldes te zijn)
Ook heb ik bij Femke Halsema gekeken.
Leuk, maar ik heb zelf niet de behoefte om te gaan Twitteren, ik wil me dus ook
niet registreren.
Ook heb ik in de Twittergids gekeken en bij bibliotheek Enschede gekeken.
Zij hadden 3054 volgers, wel leuk om te zien.
Misschien een leuk idee voor onze bibliotheek, staat in ieder geval leuk op de website.
Een voordeel is dat je snel contact hebt met je klanten.

1 opmerking:

  1. Hoi Ellen,
    Ik zal volgende keer op Twitter eens kijken of ik Robin kan vinden!
    Groet van Noor

    BeantwoordenVerwijderen