donderdag 25 april 2013

#Ding 13 Sociale netwerken



Facebook vind ik erg leuk om te doen, je kunt contact zoeken met vrienden, collega's
of mensen van vroeger. Ik kijk niet dagelijks maar wel regelmatig. Je kunt er foto's
plaatsen of delen. Je moet wel opletten wat je erop zet, maar dat geld voor een hoop social media.
Je kunt iets " liken" als je iets leuk vind of als teken dat je het hebt gezien.
De bieb heeft ook een Facebook pagina, je moet met je tijd mee.
Ook hebben we een groep gevormd van de mensen die klassenbezoeken doen, je kunt
elkaar dan tips geven of een foto plaatsen.
Heyves, dat heb ik wel gedaan maar opgeheven. Facebook vond ik leuker en wat volwassener.
Al hoor ik dat Facebook al weer "uit" is en dat het nu "Twitter" is..........

1 opmerking:

  1. @Ellen, je kunt elkaar ook een bericht sturen wat niet iedereen kan lezen. Zoals dat bericht over die mooie armband!

    BeantwoordenVerwijderen